Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα παιχνίδι με την ...αγάπη!!!


Αυτές τις μέρες γίνεται στη blogόσφαιρα ένα παιχνίδι με την ...αγάπη! Στο οποίο η συνάδελφος Penelope είχε την καλοσύνη να με προσκαλέσει να συμετάσχω, πράγμα που σπεύδω να κάνω αμέσως! Μπορεί κανείς να αρνηθεί τόσο ...γλυκές προσκλήσεις;


Και τώρα ο στόχος του παιχνιδιού: που είναι να πούμε (και να μάθουν φυσικά οι άλλοι) 10 πράγματα που αγαπούμε.


Απάντηση:

Για να είμαστε ειλικρινείς, όταν καλούμαστε να δώσουμε τέτοιες η παρόμοιες απαντήσεις σε διάφορα θέματα, το πρώτο που κοιτάμε είναι να προσέξουμε ώστε οι απαντήσεις μας να διακρίνονται από πρωτοτυπία και χάρη, πειρασμός θεμιτός που δεν μπορώ να τον αποφύγω και εγώ!

Έτσι λοιπόν εγώ λέω ότι για να αγαπάμε όχι μόνο 10 αλλά και περισσότερα πράγματα αρκεί να αγαπάμε ένα! Αυτό που μια φορά στην τηλεόραση στην εκπομπή της Μπίλιως Τσουκαλά εξεφώνησε εκστασιασμένος ο εκκεντρικός στα ντυσίματα του αλλά σπουδαίος λαϊκός κλαρινίστας Γιώργος Μάγκας, όταν σταμάτησε προς στιγμήν να παίζει και σκύβοντας χαμηλά προς το μικρόφωνο του κλαρίνου, είπε με τρεμάμενη φωνή:

--Αγαπάω τους ανθρώπους!!!!!!!!!!!!!!!!

12 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΣΠΟΥΔΑΙΑ KOYBENTA!!!!!
Και δείχνει άνθρωπο με ευαίσθητη ψυχή και προ πάντων αλώβητη από τις ό,ποιες δημοσιότητες.

Με το κλαρίνο δεν τα πήγαινα καλά... όσο για το Μάγκα είχα στην από 8/10/2007
και με τίτλο¨"Tου Γλάρου η μάνα κάθονταν..." ανεβάσει μια συμμετοχή του κλαρίνου του 9ήταν συγκινητικό το άκουσμα)σε Awakenings Φεστιβάλ στο ΄Αμστερνταμ, μέσω GCast που τώρα δε λειτουργεί.
Δυστυχώς δε μπορώ να επαναφέρω το τραγούδι ή τουλάχιστον εγώ δεν γνωρίζω τον τρόπο.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

Μεγάλο πράγμα η αγάπη.. Ας αγαπάμε ΟΛΟΙ λοιπόν :)

ELvA είπε...

Navarino μας

ΟΛΟΥΣ, δε θα το ελεγα, εχω καποιους, (πολιτικους κυριως) στο μυαλο μου που με τιποτα δεν μπορει κανεις να αγαπησει!! :)

Penelope είπε...

Χάρηκα, που αποδέχτηκες την προσκληση αγαπητέ μου Νavarino.
Έχει δίκιο ο τόσο συμπαθής κύριος Μάγκας... αλλά μόνον με πολύ ανοικτή και μεγάλη καρδιά μπορείς να τους αγαπήσεις όλους τους ανθρώπους.
Κάποιους δεν θέλεις ούτε να τους "φτύσεις" :-)))

the monkeys είπε...

Εγώ νομίζω ότι άμα φτάσεις στο σημείο να αγαπάς τότε ανεξάρτητα με το τί είναι αυτό ή αυτά που αγαπάς, έχεις καταφέρει τα πάντα.

Blackened είπε...

η πιο πρωτότυπη αλλά προπαντός η πιο ζεστή απάντηση

navarino-s είπε...

@Γλαρένια μου γειά σου και καλό φθινόπωρο!
Φαντάζομαι θα ήταν καταπληκτική η συμμετοχή του στο φεστιβάλ που λες!
Την αγάπη μου!

navarino-s είπε...

@Roadartist
Πράγματι μεγάλο και επικροτώ: ας αγαπάμε!

navarino-s είπε...

@Elva μου και εσένα σε καλύπτει η ρήση του Μάγκα ...γιατί σε τρώνε οι ξένες έγνοιες! Αυτό εννοώ εγώ με την αγάπη: το πέρα από τον εαυτό μας!
Και εγώ θέλω να χαστουκίσω αρκετούς!

navarino-s είπε...

@Penelope μου παρομοίως όπως έγραψα και στηn Elva!
Nα είσαι καλά!

navarino-s είπε...

@monkakia μου καθαρματάκια καλώς ήρθατε πως πέρασε το καλοκαίρι;
Πολύ ωραίο το σχόλιο με αυτό το: "να αγαπάς"!

navarino-s είπε...

@Blackened
Να είσαι καλά!